Ogłoszenia Praca biurowa


Lokalizacja
Płock (26)
Cena
-
Zatrudnie ucznia lub studenta

Agencja marketingowa poszukuje osoby z dobrą znajomością obsługi komputera do tworzenia recenzji i pisania artykułów. Umowa - zlecenie, wstępne szkolenie oraz możliwość nawiązania długofalowej współpracy. Praca dodatkowa lub stała, wysokie stawki za zlecenie. Zgłoszenia prosimy kierowac na adres e-mailowy outscorepoland@gmail.com

Dodano 2019.08.23 15:54

3200 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Zatrudnie ucznia/studenta

Zatrudnię młodą, energiczną osobę do pracy zdalnej w charakterze biurowym. Do głównych zadań należeć będzie realizacja zamówień, kontakt z klientem oraz inne mniej wymagające obowiązki. Nie wymagam doświadczenia na podobnym stanowisku. Na początkowym etapie umowa-zlecenie oraz podstawa 4000 złotych netto. Zgłoszenia proszę kierować na adres e-mail sklepalbitex@gmail.com

Dodano 2019.08.07 03:54

3500 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Pracownik laboratorium /Kontrola jakości

Firma Saba Sp. z o.o. przyjmie do pracy w charakterze pracownika laboratorium / kontrolera jakości. Branża: przetwórstwo tworzyw sztucznych. Środowisko pracy: w laboratorium, hala produkcyjna (w środowisku produkcyjnym). Zakres obowiązków: - Kontrola jakości półproduktów na hali produkcyjnej i produktu gotowego w laboratorium - Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej (dokumentacja i archiwizacja wyników I próbek w postaci papierowej i elektronicznej). - Pomoc w konsultacjach technicznych w języku angielskim z dostawcami surowców. - Prowadzenie projektów rozwojowo-badawczych. -Obsługa urządzeń laboratoryjnych i pomiarowych Od kandydatów oczekujemy: - Wykształcenie minimum średnie w kierunku chemicznym. - Dobra znajomość języka angielskiego, w tym technicznego. - Dobra obsługa programu MS Excel. - Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, sumienność, chęć do nauki i rozwoju zawodowego. Oferujemy -Praca na cały etat -Umowę o pracę -Zdobycie doświadczenia zawodowego CV proszę wysyłać na adres rekrutacja@saba.plock.pl w temacie wpisując pracownik laboratoryjny Proszę o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli. CV bez klauzuli nie będą uczestniczyć w procesie rekrutacji. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko pracownik laboratorium , wprowadzonej przez firmę SABA Sp. z o.o., zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

Dodano 2019.07.11 21:00

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Znakowanie Produktu

Specjalista do znakowania produktu Firma SABA poszukuje pracownika na pełny etat do znakowania produktów -wykształcenie średnie(mile widziane poligraficzne) -umiejętność obsługi programów graficznych -znajomość edytora etykiet -znajomość języków obcych mile widziana -organizacja znakowania produktów, -projektowanie oraz drukowanie etykiet -współpraca z innymi działami w firmie - staż pracy na podobnym stanowisku mile widziany Oferujemy: -umowę o pracę(pełny wymiar czasu pracy) -stabilne zatrudnienie -praca od pon –pt (9-17) -zdobycie doświadczenia zawodowego W temacie maila proszę wpisać: znakowanie produktów Proszę również o załączenie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Specjalista do znakowania produktu, prowadzonej przez firmę SABA Sp. z o.o., zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)” CV bez klauzuli nie będą uczestniczyć w procesie rekrutacji

Dodano 2019.05.27 10:16

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Pracownik Biurowy

PRACOWNIK BIUROWY Firma SABA poszukuje pracownika na pełny etat w charakterze asystenta biurowego. Wymagania • Mile widziane wykształcenie kierunkowe BHP • Znajomość obsługi komputera oraz dobra pakietu Office • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego ; drukarki ,skanery etc. • Zarządzanie i archiwizacja dokumentów • Komunikatywności, umiejętność współpracy w grupie • Dobra organizacja pracy • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem • Doświadczenie na podobnym stanowisku (najlepiej w firmach produkcyjnych) Oferujemy • Stabilne zatrudnienie • Umowę o pracę • Praca poniedziałek – piątek (7:30 – 16,00) • Zdobycie doświadczenia zawodowego CV proszę przesyłać na adres e-mail : rekrutacja@saba.plock.pl W Temacie maila proszę wpisać : PRACOWNIK BIUROWY CV bez poniższej klauzuli nie będą uczestniczyły w procesie rekrutacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dodano 2019.04.16 20:23

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Praca - WYSOKIE ZAROBKI OD ZARAZ !!!

Poszukujemy osoby chętne do polskiej firmy istniejącej już kilkanaście lat na rynku. Oferuję pracę na prostych i przejrzystych warunkach. Wynagrodzenie do 4500 zł miesięcznie. Prosta praca na komputerze !!! DOŚWIADCZENIE W BRANŻY NIE JEST WYMAGANE - Uczymy od PODSTAW . Wymagania: - ukończone 18 lat - obywatelstwo polskie - komputer lub tablet z dostępem do internetu Oferujemy: - Około 1700 zł w pierwszym tygodniu pracy - Stały co miesięczny dochód - szkolenia (doświadczenie nie jest Ci potrzebne) - Możliwość pracy z domu - elastyczny grafik. - niezbędne narzędzia do pracy - wysokie wynagrodzenie - pełne wsparcie techniczne Do zadań należeć będzie promocja usług i produktów według instrukcji, które otrzymujesz. ATRAKCYJNE ZAROBKI !!! Oferowana praca nie polega na wynagrodzeniu wyłącznie prowizyjnym ! Dla najbardziej AKTYWNYCH współpracowników przewidujemy wszelkie BONUSY oraz DODATKI ! Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu przez stronę https://mieczkowski.innowacyjnymarketing.com/ lub Adres email - innowacyjnymarketing@o2.pl

Dodano 2018.08.01 08:23

4500 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Praca od Zaraz dla Każdego !!!

Praca od Zaraz dla KAŻDEGO !!! Poszukujemy ambitnych osób do prostej pracy na komputerze. Obowiązki należące do pracownika to obsługa komputera w stopniu podstawowym oraz odpisywanie na wiadomości od klientów. Wymagania: - Minimum 18 lat - Obsługa komputera w stopniu podstawowym. - Umiejętność poruszania się po internecie. - Motywacja do pracy - Zaangażowanie - Sumienność DOŚWIADCZENIE W BRANŻY NIE JEST WYMAGANE - Uczymy od PODSTAW . Oferujemy: - Około 1700 zł w pierwszym tygodniu pracy - Stały co miesięczny dochód - szkolenia (doświadczenie nie jest Ci potrzebne) - Możliwość pracy z domu - elastyczny grafik. - niezbędne narzędzia do pracy - wysokie wynagrodzenie - pełne wsparcie techniczne Oferowana praca nie polega na wynagrodzeniu wyłącznie prowizyjnym ! Dla najbardziej AKTYWNYCH współpracowników przewidujemy wszelkie BONUSY oraz DODATKI ! Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu przez stronę https://mieczkowski.innowacyjnymarketing.com/ lub Adres email - innowacyjnymarketing@o2.pl

Dodano 2018.07.19 09:22

4000 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Pracownik administracyjno-biurowy

Pracownik administracyjno-biurowy Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego, praca w Kutnie, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • wykształcenie wyższe (licencjackie/inżynierskie) lub min. średnie techniczne • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Outlook) • dobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, stanowczość, operatywność, zaradność • umiejętność pracy pod presją czasu • mile widziana znajomość j.angielskiego w stopniu komunikatywnym • mile widziane doświadczenie w pracy związanej z administracją pracowników produkcji Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: • zbieranie zapotrzebowania od kierowników wydziałów produkcyjnych na pracowników tymczasowych • kontakt z agencjami pracy tymczasowej, współpraca z kierownikami wydziałów • koordynowanie procesu zatrudnienia pracowników agencyjnych • bieżąca weryfikacja zapotrzebowania na pracowników agencyjnych • kompleksowa obsługa administracyjna pracowników agencyjnych • raportowanie, analiza absencji i skuteczności pracy pracowników agencyjnych Osoba na tym stanowisku powinna posiadać zdolności organizacyjne i komunikacyjne oraz potrafić zrealizować postawione przed nią zadania. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych PPHU Centrum Języków Obcych – YLC s.c. z siedzibą w Płocku, ul.Kościuszki 9 zawartych w CV oraz i innych przekazanych przeze mnie dokumentach na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

Dodano 2018.06.12 08:35

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Specjalista ds. rekrutacji

Tech-Export Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej Naszą główną działalność koncentrujemy w obszarze budownictwa przemysłowego, energetycznego i chemicznego. Obecnie do naszej firmy poszukujemy 2 kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. rekrutacji Jedna z osób powinna mieć znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego na poziomie komunikatywnym oraz języka polskiego – w przypadku obcokrajowców. Miejsce pracy: Płock Nr ref.: ADM/05/2018 Oczekiwania wobec kandydatów: • doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych – mile widziane • znajomość języka obcego (ukraiński lub rosyjski) • znajomość rynku pracy w branży mechanicznej - mile widziane • komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne • duży poziom samodzielności i zaangażowania w realizacji powierzonych zadań • zadaniowe nastawienie do pracy Obowiązki: • samodzielna realizacja procesów rekrutacyjnych dla firm z branży technicznej • dostarczanie informacji z przebiegu realizacji projektu • przygotowywanie profili kandydatów zgodnie z wymaganiami klientów • doradztwo w zakresie rekrutacji i selekcji kandydatów • budowanie bazy kandydatów • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i kandydatami • reprezentowanie firmy oraz dbanie o dobry wizerunek Oferujemy: • pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku • szerokie możliwości rozwoju zawodowego • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia • przyjazną atmosferę pracy Osoby zainteresowane oraz spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: karolina.techexport@op.pl W tytule wiadomości prosimy o podanie numeru referencyjnego. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. W aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)

Dodano 2018.05.10 14:15

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Praca od Zaraz !!!

Poszukujemy osoby chętne do podjęcia współpracy w zakresie prowadzenia działań reklamowych poprzez Internet.. Doświadczenie nie jest wymagane - przedstawiamy krok po kroku jak działać . Wymagania niezbędne: - minimum 18 lat - motywacja do pracy i osiągania wysokich zarobków - dostęp do internetu - zaangażowanie - umiejętność pracy w zespole Co oferujemy: - elastyczny grafik. - niezbędne narzędzia do pracy - szkolenia - wysokie wynagrodzenie - pełne wsparcie działu IT oraz marketingu i reklamy Zakres obowiązków: - prowadzenie działań promocyjno-reklamowych dla Firm/Spółek zewnętrznych - nadzorowanie poprawności działania reklamowych witryn internetowych Oferowana praca nie polega na wynagrodzeniu wyłącznie prowizyjnym ! Dla najbardziej zaangażowanych współpracowników przewidujemy wszelkie Bonusy oraz Dodatki! Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu przez stronę http://kjadczak.imozliwosci.pl/ lub Adres email - internetowemozliwosci@o2.pl

Dodano 2018.04.30 10:34

3500 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Administrator działu sprzedaży

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą działającą na rynku rolniczym. Aktualnie, do naszej centrali w Płocku, poszukujemy osoby na stanowisko administrator działu sprzedaży. Do zadań zatrudnionej osoby należało będzie m.in.: • Nadzór nad dokumentacją • Koordynacja pracy zespołu sprzedażowego • monitorowanie wyznaczonych celów sprzedaży, • Nadzór nad logistyką i magazynem • Kontakt z dostawcami i klientami Wymagania • Doświadczenie na podobnym stanowisku • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, • mile widziana znajomość branży rolniczej • wysoka motywacja do pracy i osiągania wyników, • otwartość, komunikatywność, uczciwość, lojalność i pracowitość, Oferujemy • stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • atrakcyjne wynagrodzenie, • komfortowe warunki pracy, • niezbędne narzędzia, • szkolenia i rozwój zawodowy, • miła atmosfera pracy, • młody zespół, • umowę o pracę, • sympatyczny prezes. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres Adrianna.kaczuba@rolserwis.pl Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Zastrzegamy sobie opcję odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.

Dodano 2018.04.04 14:54

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Pracownik administracyjno-biurowy (dział logi...

Pracownik administracyjno-biurowy (dział logistyki) Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje), • komunikatywność, • odporność na stres, • umiejętność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku – logistyka/zakupy oraz wykształcenie studia/kursy – logistyka. Do obowiązków będzie należało m.in.: - utrzymywanie kontaktów z dostawcami zagranicznymi, - ustalanie/potwierdzanie terminów dostaw, - dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu dostaw, - monitoring dostaw, - wprowadzanie danych do systemu, - anulowanie zamówień, wprowadzanie zmian w dostawach, - raportowanie, - rozwiązywanie problemów związanych z obsługą dostaw, - kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach. Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania. Praca wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Dodano 2018.03.23 10:40

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Pracownik administracyjno-biurowy (dział logi...

Pracownik administracyjno-biurowy (dział logistyki) Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje), • komunikatywność, • odporność na stres, • umiejętność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku – logistyka/zakupy oraz wykształcenie studia/kursy – logistyka. Do obowiązków będzie należało m.in.: - utrzymywanie kontaktów z dostawcami zagranicznymi, - ustalanie/potwierdzanie terminów dostaw, - dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu dostaw, - monitoring dostaw, - wprowadzanie danych do systemu, - anulowanie zamówień, wprowadzanie zmian w dostawach, - raportowanie, - rozwiązywanie problemów związanych z obsługą dostaw, - kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach. Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania. Praca wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Dodano 2018.03.21 10:15

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Pracownik administracyjno-biurowy (dział logi...

Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje), • komunikatywność, • odporność na stres, • umiejętność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku – logistyka/zakupy oraz wykształcenie studia/kursy – logistyka. Do obowiązków będzie należało m.in.: - utrzymywanie kontaktów z dostawcami zagranicznymi, - ustalanie/potwierdzanie terminów dostaw, - dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu dostaw, - monitoring dostaw, - wprowadzanie danych do systemu, - anulowanie zamówień, wprowadzanie zmian w dostawach, - raportowanie, - rozwiązywanie problemów związanych z obsługą dostaw, - kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach. Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania. Praca wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Dodano 2018.03.20 09:00

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Pracownik administracyjno-biurowy (dział Logi...

Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki Części Zamiennych, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • zaawansowana znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje), • preferowane wykształcenie wyższe techniczne, • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • dyspozycyjność (szczególnie w okresie VII/VIII). Do obowiązków będzie należało m.in.: - utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami zagranicznymi, - informowanie o dostępności i cenach części oraz terminach dostaw, - dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu zaległych dostaw, - monitoring dostaw, - obsługa zamówień, - wprowadzanie zamówień do systemu, - anulowanie zamówień - rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych, udzielanie informacji, - wsparcie w kwestii pytań dotyczących zwrotów, - raportowanie i obsługa systemu dedykowanego częściom zamiennym, - rozwiązywanie problemów związanych z fakturami, - kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach. Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania. Praca wymaga umiejętności interpersonalnych, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki Części Zamiennych). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Dodano 2018.03.20 08:58

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Pracownik administracyjno-biurowy (dział logi...

Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje), • komunikatywność, • odporność na stres, • umiejętność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku – logistyka/zakupy oraz wykształcenie studia/kursy – logistyka. Do obowiązków będzie należało m.in.: - utrzymywanie kontaktów z dostawcami zagranicznymi, - ustalanie/potwierdzanie terminów dostaw, - dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu dostaw, - monitoring dostaw, - wprowadzanie danych do systemu, - anulowanie zamówień, wprowadzanie zmian w dostawach, - raportowanie, - rozwiązywanie problemów związanych z obsługą dostaw, - kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach. Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania. Praca wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Dodano 2018.03.19 08:49

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Pracownik administracyjno-biurowy (dział Logi...

Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki Części Zamiennych, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • zaawansowana znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje), • preferowane wykształcenie wyższe techniczne, • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • dyspozycyjność (szczególnie w okresie VII/VIII). Do obowiązków będzie należało m.in.: - utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami zagranicznymi, - informowanie o dostępności i cenach części oraz terminach dostaw, - dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu zaległych dostaw, - monitoring dostaw, - obsługa zamówień, - wprowadzanie zamówień do systemu, - anulowanie zamówień - rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych, udzielanie informacji, - wsparcie w kwestii pytań dotyczących zwrotów, - raportowanie i obsługa systemu dedykowanego częściom zamiennym, - rozwiązywanie problemów związanych z fakturami, - kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach. Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania. Praca wymaga umiejętności interpersonalnych, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki Części Zamiennych). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Dodano 2018.03.19 08:48

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Praca biurowa

Poszukiwani mężczyźni z Płocka do pracy biurowej. Wykształcenie nie ma żadnego znaczenia. Więcej informacji pod numerami telefonu 784 082 001 lub 570 669 314

Dodano 2018.01.24 11:31

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Technik Administracji ZA DARMO w Szkole ŻAK!

Technik Adminstracji ZA DARMO-zaocznie w Szkole ŻAK! Zimowa rekrutacja trwa! Zapisz sie już dziś bez wychodzenia z domu www.zak.edu.pl/formularz lub przyjdź bezpośrednio do sekretariatu Płock, ul. Bielska 1 Tel. 24 268 06 04. PS. Zapisz się jeszcze przed Świętami i zgarnij ŻAKowski kubek do kawy!

Dodano 2016.12.13 10:35

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt
Technik Administracji-Zimowa rekrutacja w ŻAK...

Technik Administracji-ZA DARMO-zaocznie w Szkole ŻAK! Rekrutacja zimowa wystartowała! Zapisz się 5 grudnia do ŻAKa i odbierz upominek! Serdecznie zapraszamy do sekretariatu szkoły Płock, ul. Bielska 1. Tel. 24 268 06 04.

Dodano 2016.12.05 13:08

0 zł

Do negocjacji Płock Kontakt