
Agencja marketingowa poszukuje osoby z dobrą znajomością obsługi komputera do tworzenia recenzji i pisania artykułów. Umowa - zlecenie, wstępne szkolenie oraz możliwość nawiązania długofalowej współpracy. Praca dodatkowa lub stała, wysokie stawki za zlecenie. Zgłoszenia prosimy kierowac na adres e-mailowy outscorepoland@gmail.com
Dodano 2019.08.23 15:54
Zatrudnię młodą, energiczną osobę do pracy zdalnej w charakterze biurowym. Do głównych zadań należeć będzie realizacja zamówień, kontakt z klientem oraz inne mniej wymagające obowiązki. Nie wymagam doświadczenia na podobnym stanowisku. Na początkowym etapie umowa-zlecenie oraz podstawa 4000 złotych netto. Zgłoszenia proszę kierować na adres e-mail sklepalbitex@gmail.com
Dodano 2019.08.07 03:54
Firma Saba Sp. z o.o. przyjmie do pracy w charakterze pracownika laboratorium / kontrolera jakości. Branża: przetwórstwo tworzyw sztucznych. Środowisko pracy: w laboratorium, hala produkcyjna (w środowisku produkcyjnym). Zakres obowiązków: - Kontrola jakości półproduktów na hali produkcyjnej i produktu gotowego w laboratorium - Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej (dokumentacja i archiwizacja wyników I próbek w postaci papierowej i elektronicznej). - Pomoc w konsultacjach technicznych w języku angielskim z dostawcami surowców. - Prowadzenie projektów rozwojowo-badawczych. -Obsługa urządzeń laboratoryjnych i pomiarowych Od kandydatów oczekujemy: - Wykształcenie minimum średnie w kierunku chemicznym. - Dobra znajomość języka angielskiego, w tym technicznego. - Dobra obsługa programu MS Excel. - Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, sumienność, chęć do nauki i rozwoju zawodowego. Oferujemy -Praca na cały etat -Umowę o pracę -Zdobycie doświadczenia zawodowego CV proszę wysyłać na adres rekrutacja@saba.plock.pl w temacie wpisując pracownik laboratoryjny Proszę o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli. CV bez klauzuli nie będą uczestniczyć w procesie rekrutacji. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko pracownik laboratorium , wprowadzonej przez firmę SABA Sp. z o.o., zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Dodano 2019.07.11 21:00
Specjalista do znakowania produktu Firma SABA poszukuje pracownika na pełny etat do znakowania produktów -wykształcenie średnie(mile widziane poligraficzne) -umiejętność obsługi programów graficznych -znajomość edytora etykiet -znajomość języków obcych mile widziana -organizacja znakowania produktów, -projektowanie oraz drukowanie etykiet -współpraca z innymi działami w firmie - staż pracy na podobnym stanowisku mile widziany Oferujemy: -umowę o pracę(pełny wymiar czasu pracy) -stabilne zatrudnienie -praca od pon –pt (9-17) -zdobycie doświadczenia zawodowego W temacie maila proszę wpisać: znakowanie produktów Proszę również o załączenie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Specjalista do znakowania produktu, prowadzonej przez firmę SABA Sp. z o.o., zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)” CV bez klauzuli nie będą uczestniczyć w procesie rekrutacji
Dodano 2019.05.27 10:16
PRACOWNIK BIUROWY Firma SABA poszukuje pracownika na pełny etat w charakterze asystenta biurowego. Wymagania • Mile widziane wykształcenie kierunkowe BHP • Znajomość obsługi komputera oraz dobra pakietu Office • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego ; drukarki ,skanery etc. • Zarządzanie i archiwizacja dokumentów • Komunikatywności, umiejętność współpracy w grupie • Dobra organizacja pracy • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem • Doświadczenie na podobnym stanowisku (najlepiej w firmach produkcyjnych) Oferujemy • Stabilne zatrudnienie • Umowę o pracę • Praca poniedziałek – piątek (7:30 – 16,00) • Zdobycie doświadczenia zawodowego CV proszę przesyłać na adres e-mail : rekrutacja@saba.plock.pl W Temacie maila proszę wpisać : PRACOWNIK BIUROWY CV bez poniższej klauzuli nie będą uczestniczyły w procesie rekrutacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dodano 2019.04.16 20:23
Poszukujemy osoby chętne do polskiej firmy istniejącej już kilkanaście lat na rynku. Oferuję pracę na prostych i przejrzystych warunkach. Wynagrodzenie do 4500 zł miesięcznie. Prosta praca na komputerze !!! DOŚWIADCZENIE W BRANŻY NIE JEST WYMAGANE - Uczymy od PODSTAW . Wymagania: - ukończone 18 lat - obywatelstwo polskie - komputer lub tablet z dostępem do internetu Oferujemy: - Około 1700 zł w pierwszym tygodniu pracy - Stały co miesięczny dochód - szkolenia (doświadczenie nie jest Ci potrzebne) - Możliwość pracy z domu - elastyczny grafik. - niezbędne narzędzia do pracy - wysokie wynagrodzenie - pełne wsparcie techniczne Do zadań należeć będzie promocja usług i produktów według instrukcji, które otrzymujesz. ATRAKCYJNE ZAROBKI !!! Oferowana praca nie polega na wynagrodzeniu wyłącznie prowizyjnym ! Dla najbardziej AKTYWNYCH współpracowników przewidujemy wszelkie BONUSY oraz DODATKI ! Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu przez stronę https://mieczkowski.innowacyjnymarketing.com/ lub Adres email - innowacyjnymarketing@o2.pl
Dodano 2018.08.01 08:23
Praca od Zaraz dla KAŻDEGO !!! Poszukujemy ambitnych osób do prostej pracy na komputerze. Obowiązki należące do pracownika to obsługa komputera w stopniu podstawowym oraz odpisywanie na wiadomości od klientów. Wymagania: - Minimum 18 lat - Obsługa komputera w stopniu podstawowym. - Umiejętność poruszania się po internecie. - Motywacja do pracy - Zaangażowanie - Sumienność DOŚWIADCZENIE W BRANŻY NIE JEST WYMAGANE - Uczymy od PODSTAW . Oferujemy: - Około 1700 zł w pierwszym tygodniu pracy - Stały co miesięczny dochód - szkolenia (doświadczenie nie jest Ci potrzebne) - Możliwość pracy z domu - elastyczny grafik. - niezbędne narzędzia do pracy - wysokie wynagrodzenie - pełne wsparcie techniczne Oferowana praca nie polega na wynagrodzeniu wyłącznie prowizyjnym ! Dla najbardziej AKTYWNYCH współpracowników przewidujemy wszelkie BONUSY oraz DODATKI ! Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu przez stronę https://mieczkowski.innowacyjnymarketing.com/ lub Adres email - innowacyjnymarketing@o2.pl
Dodano 2018.07.19 09:22
Pracownik administracyjno-biurowy Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego, praca w Kutnie, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • wykształcenie wyższe (licencjackie/inżynierskie) lub min. średnie techniczne • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Outlook) • dobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, stanowczość, operatywność, zaradność • umiejętność pracy pod presją czasu • mile widziana znajomość j.angielskiego w stopniu komunikatywnym • mile widziane doświadczenie w pracy związanej z administracją pracowników produkcji Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: • zbieranie zapotrzebowania od kierowników wydziałów produkcyjnych na pracowników tymczasowych • kontakt z agencjami pracy tymczasowej, współpraca z kierownikami wydziałów • koordynowanie procesu zatrudnienia pracowników agencyjnych • bieżąca weryfikacja zapotrzebowania na pracowników agencyjnych • kompleksowa obsługa administracyjna pracowników agencyjnych • raportowanie, analiza absencji i skuteczności pracy pracowników agencyjnych Osoba na tym stanowisku powinna posiadać zdolności organizacyjne i komunikacyjne oraz potrafić zrealizować postawione przed nią zadania. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych PPHU Centrum Języków Obcych – YLC s.c. z siedzibą w Płocku, ul.Kościuszki 9 zawartych w CV oraz i innych przekazanych przeze mnie dokumentach na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”
Dodano 2018.06.12 08:35
Tech-Export Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej Naszą główną działalność koncentrujemy w obszarze budownictwa przemysłowego, energetycznego i chemicznego. Obecnie do naszej firmy poszukujemy 2 kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. rekrutacji Jedna z osób powinna mieć znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego na poziomie komunikatywnym oraz języka polskiego – w przypadku obcokrajowców. Miejsce pracy: Płock Nr ref.: ADM/05/2018 Oczekiwania wobec kandydatów: • doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych – mile widziane • znajomość języka obcego (ukraiński lub rosyjski) • znajomość rynku pracy w branży mechanicznej - mile widziane • komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne • duży poziom samodzielności i zaangażowania w realizacji powierzonych zadań • zadaniowe nastawienie do pracy Obowiązki: • samodzielna realizacja procesów rekrutacyjnych dla firm z branży technicznej • dostarczanie informacji z przebiegu realizacji projektu • przygotowywanie profili kandydatów zgodnie z wymaganiami klientów • doradztwo w zakresie rekrutacji i selekcji kandydatów • budowanie bazy kandydatów • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i kandydatami • reprezentowanie firmy oraz dbanie o dobry wizerunek Oferujemy: • pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku • szerokie możliwości rozwoju zawodowego • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia • przyjazną atmosferę pracy Osoby zainteresowane oraz spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: karolina.techexport@op.pl W tytule wiadomości prosimy o podanie numeru referencyjnego. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. W aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)
Dodano 2018.05.10 14:15
Poszukujemy osoby chętne do podjęcia współpracy w zakresie prowadzenia działań reklamowych poprzez Internet.. Doświadczenie nie jest wymagane - przedstawiamy krok po kroku jak działać . Wymagania niezbędne: - minimum 18 lat - motywacja do pracy i osiągania wysokich zarobków - dostęp do internetu - zaangażowanie - umiejętność pracy w zespole Co oferujemy: - elastyczny grafik. - niezbędne narzędzia do pracy - szkolenia - wysokie wynagrodzenie - pełne wsparcie działu IT oraz marketingu i reklamy Zakres obowiązków: - prowadzenie działań promocyjno-reklamowych dla Firm/Spółek zewnętrznych - nadzorowanie poprawności działania reklamowych witryn internetowych Oferowana praca nie polega na wynagrodzeniu wyłącznie prowizyjnym ! Dla najbardziej zaangażowanych współpracowników przewidujemy wszelkie Bonusy oraz Dodatki! Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu przez stronę http://kjadczak.imozliwosci.pl/ lub Adres email - internetowemozliwosci@o2.pl
Dodano 2018.04.30 10:34
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą działającą na rynku rolniczym. Aktualnie, do naszej centrali w Płocku, poszukujemy osoby na stanowisko administrator działu sprzedaży. Do zadań zatrudnionej osoby należało będzie m.in.: • Nadzór nad dokumentacją • Koordynacja pracy zespołu sprzedażowego • monitorowanie wyznaczonych celów sprzedaży, • Nadzór nad logistyką i magazynem • Kontakt z dostawcami i klientami Wymagania • Doświadczenie na podobnym stanowisku • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, • mile widziana znajomość branży rolniczej • wysoka motywacja do pracy i osiągania wyników, • otwartość, komunikatywność, uczciwość, lojalność i pracowitość, Oferujemy • stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • atrakcyjne wynagrodzenie, • komfortowe warunki pracy, • niezbędne narzędzia, • szkolenia i rozwój zawodowy, • miła atmosfera pracy, • młody zespół, • umowę o pracę, • sympatyczny prezes. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres Adrianna.kaczuba@rolserwis.pl Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Zastrzegamy sobie opcję odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
Dodano 2018.04.04 14:54
Pracownik administracyjno-biurowy (dział logistyki) Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje), • komunikatywność, • odporność na stres, • umiejętność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku – logistyka/zakupy oraz wykształcenie studia/kursy – logistyka. Do obowiązków będzie należało m.in.: - utrzymywanie kontaktów z dostawcami zagranicznymi, - ustalanie/potwierdzanie terminów dostaw, - dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu dostaw, - monitoring dostaw, - wprowadzanie danych do systemu, - anulowanie zamówień, wprowadzanie zmian w dostawach, - raportowanie, - rozwiązywanie problemów związanych z obsługą dostaw, - kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach. Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania. Praca wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Dodano 2018.03.23 10:40
Pracownik administracyjno-biurowy (dział logistyki) Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje), • komunikatywność, • odporność na stres, • umiejętność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku – logistyka/zakupy oraz wykształcenie studia/kursy – logistyka. Do obowiązków będzie należało m.in.: - utrzymywanie kontaktów z dostawcami zagranicznymi, - ustalanie/potwierdzanie terminów dostaw, - dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu dostaw, - monitoring dostaw, - wprowadzanie danych do systemu, - anulowanie zamówień, wprowadzanie zmian w dostawach, - raportowanie, - rozwiązywanie problemów związanych z obsługą dostaw, - kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach. Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania. Praca wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Dodano 2018.03.21 10:15
Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje), • komunikatywność, • odporność na stres, • umiejętność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku – logistyka/zakupy oraz wykształcenie studia/kursy – logistyka. Do obowiązków będzie należało m.in.: - utrzymywanie kontaktów z dostawcami zagranicznymi, - ustalanie/potwierdzanie terminów dostaw, - dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu dostaw, - monitoring dostaw, - wprowadzanie danych do systemu, - anulowanie zamówień, wprowadzanie zmian w dostawach, - raportowanie, - rozwiązywanie problemów związanych z obsługą dostaw, - kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach. Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania. Praca wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Dodano 2018.03.20 09:00
Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki Części Zamiennych, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • zaawansowana znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje), • preferowane wykształcenie wyższe techniczne, • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • dyspozycyjność (szczególnie w okresie VII/VIII). Do obowiązków będzie należało m.in.: - utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami zagranicznymi, - informowanie o dostępności i cenach części oraz terminach dostaw, - dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu zaległych dostaw, - monitoring dostaw, - obsługa zamówień, - wprowadzanie zamówień do systemu, - anulowanie zamówień - rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych, udzielanie informacji, - wsparcie w kwestii pytań dotyczących zwrotów, - raportowanie i obsługa systemu dedykowanego częściom zamiennym, - rozwiązywanie problemów związanych z fakturami, - kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach. Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania. Praca wymaga umiejętności interpersonalnych, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki Części Zamiennych). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Dodano 2018.03.20 08:58
Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje), • komunikatywność, • odporność na stres, • umiejętność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku – logistyka/zakupy oraz wykształcenie studia/kursy – logistyka. Do obowiązków będzie należało m.in.: - utrzymywanie kontaktów z dostawcami zagranicznymi, - ustalanie/potwierdzanie terminów dostaw, - dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu dostaw, - monitoring dostaw, - wprowadzanie danych do systemu, - anulowanie zamówień, wprowadzanie zmian w dostawach, - raportowanie, - rozwiązywanie problemów związanych z obsługą dostaw, - kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach. Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania. Praca wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Dodano 2018.03.19 08:49
Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki Części Zamiennych, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: • płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, • zaawansowana znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje), • preferowane wykształcenie wyższe techniczne, • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • dyspozycyjność (szczególnie w okresie VII/VIII). Do obowiązków będzie należało m.in.: - utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami zagranicznymi, - informowanie o dostępności i cenach części oraz terminach dostaw, - dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu zaległych dostaw, - monitoring dostaw, - obsługa zamówień, - wprowadzanie zamówień do systemu, - anulowanie zamówień - rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych, udzielanie informacji, - wsparcie w kwestii pytań dotyczących zwrotów, - raportowanie i obsługa systemu dedykowanego częściom zamiennym, - rozwiązywanie problemów związanych z fakturami, - kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach. Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania. Praca wymaga umiejętności interpersonalnych, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres. Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki Części Zamiennych). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Dodano 2018.03.19 08:48
Poszukiwani mężczyźni z Płocka do pracy biurowej. Wykształcenie nie ma żadnego znaczenia. Więcej informacji pod numerami telefonu 784 082 001 lub 570 669 314
Dodano 2018.01.24 11:31
Technik Adminstracji ZA DARMO-zaocznie w Szkole ŻAK! Zimowa rekrutacja trwa! Zapisz sie już dziś bez wychodzenia z domu www.zak.edu.pl/formularz lub przyjdź bezpośrednio do sekretariatu Płock, ul. Bielska 1 Tel. 24 268 06 04. PS. Zapisz się jeszcze przed Świętami i zgarnij ŻAKowski kubek do kawy!
Dodano 2016.12.13 10:35
Technik Administracji-ZA DARMO-zaocznie w Szkole ŻAK! Rekrutacja zimowa wystartowała! Zapisz się 5 grudnia do ŻAKa i odbierz upominek! Serdecznie zapraszamy do sekretariatu szkoły Płock, ul. Bielska 1. Tel. 24 268 06 04.
Dodano 2016.12.05 13:08