Pracownik administracyjno-biurowy (dział Logistyki Części Zamiennych)

Dodane Poniedziałek, 19 Marca 2018, 9:13:45, ID ogłoszenia: 2252
Do negocjacji
Pracownik administracyjno-biurowy (dział Logistyki Części Zamiennych)
Wyświetleń: 208

Opis ogłoszenia Pracownik administracyjno-biurowy (dział Logistyki Części Zamiennych)

Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki Części Zamiennych, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy.



Wymagania:
• płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
• zaawansowana znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje),
• preferowane wykształcenie wyższe techniczne,
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
• dyspozycyjność (szczególnie w okresie VII/VIII).

Do obowiązków będzie należało m.in.:
- utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami zagranicznymi,
- informowanie o dostępności i cenach części oraz terminach dostaw,
- dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu zaległych dostaw,
- monitoring dostaw,
- obsługa zamówień,
- wprowadzanie zamówień do systemu,
- anulowanie zamówień
- rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych, udzielanie informacji,
- wsparcie w kwestii pytań dotyczących zwrotów,
- raportowanie i obsługa systemu dedykowanego częściom zamiennym,
- rozwiązywanie problemów związanych z fakturami,
- kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach.

Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania.
Praca wymaga umiejętności interpersonalnych, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres.

Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki Części Zamiennych).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Opis ogłoszenia - Pracownik administracyjno-biurowy (dział Logistyki Części Zamiennych)

Firma CJO-YLC poszukuje pracownika administracyjno-biurowego w Dziale Logistyki Części Zamiennych, praca w Płocku, w pełnym wymiarze czasu pracy.



Wymagania:
• płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
• zaawansowana znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel’a (tabele, funkcje),
• preferowane wykształcenie wyższe techniczne,
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
• dyspozycyjność (szczególnie w okresie VII/VIII).

Do obowiązków będzie należało m.in.:
- utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami zagranicznymi,
- informowanie o dostępności i cenach części oraz terminach dostaw,
- dbanie o terminowość dostaw, pomoc w przyspieszeniu zaległych dostaw,
- monitoring dostaw,
- obsługa zamówień,
- wprowadzanie zamówień do systemu,
- anulowanie zamówień
- rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych, udzielanie informacji,
- wsparcie w kwestii pytań dotyczących zwrotów,
- raportowanie i obsługa systemu dedykowanego częściom zamiennym,
- rozwiązywanie problemów związanych z fakturami,
- kontakt z europejskimi magazynami i działami transportu w sprawie informacji o wysyłkach i dostawach.

Osoba na tym stanowisku powinna być osobą asertywną, umiejącą zrealizować postawione przed nią zadania.
Praca wymaga umiejętności interpersonalnych, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporności na stres.

Aplikacje (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaylc@ylc.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Pracownik administracyjno-biurowy (Dział Logistyki Części Zamiennych).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."